15 augusti 2014

Fördel med att vara student


Idag hanns det med lite shopping på Holyoke Mall. Shoppingcentret ligger i närheten av colleget som jag ska gå på så det kommer nog bli en hel del stopp där framöver. Målet för dagen var att hitta en jacka som jag kan ha när temperaturerna sjunker och det blir kallare ute. Det fanns en hel del jackor att välja mellan men tillslut fastnade jag för en svart skinn inspirerad jacka med nummer 84 på ryggen. Det skulle visa sig att priset på jackan var nedsatt med 30% på rea och som om det var nog fanns det en skylt i kassan som sa att de hade 15% extra rabatt för oss studenter just idag så abrakadabra fick jag plötsligt ner priset på jackan ännu mer! För endast $9 motsvarande ungefär 60 SEK blev alltså denna skönhet min. Slutsatsen av denna shoppingrunda gott folk blir därför följande, ibland är det allt bra att vara student.  






//Caroline

2 kommentarer:

  1. Skall bli kul att se bilder på hur du bor samt från skolan. Undrar hur många väskor du måste ha när du åker hem?

    SvaraRadera
  2. Ska försöka ta lite bilder på lägenheten imorgon och även området som jag bor i. Det blir med säkerhet minst en väska till när jag ska hem :P

    SvaraRadera