24 december 2011

God Jul

Önskar Er alla en riktigt härlig jul med god mat och allt var det innebär. Själv ska jag in med värdfamiljen om en liten stund till San Francisco för att gå på musikal, Grinchen som snodde julen. Förra julafton jobbade jag ju så detta år är helt klart ett steg i rätt riktning. Nästa år ska jag se till att vara hemma så att jag får fira en svensk jul för det var faktiskt hela tre år sedan sist. (San Francisco detta år, New York förra året, Thailand året innan det)  Måste slå in julklappar ikväll för det är ju imorgon som vi firar jul här i USA och så måste jag packa väskan för på Annandag jul drar jag tvärs över landet igen!

I alla fall God Jul på er i Sverige!

2 kommentarer:

  1. God fortsättning på julen & Gott Nytt År,
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Kristina :) Hoppas du har haft en bra start på det nya året hittills!

    SvaraRadera