13 februari 2011

En bild säger mer än 1 000 ord

Yes en bild säger faktiskt mer än 1 000 ord så därför blir det här ett inlägg med massa bilder från de senaste veckorna som gått.


Såhär kan mina naglar se ut nuförtiden!

Fin belysning på ett träd inne i NY

Trots att NY är en stor stad lyckades jag träffa 2 andra svenskar när vi var ute och festade, Anna och Gry

Har varit på ett poledancing event som en annan au pair fixade, var roligt men svårt.  Jag var tydligen en natural vet dock ej om det är en bra eller dålig sak haha.


Det är på Hotel Empire Rooftop som jag spenderat mina senaste lördagskvällar


Jag och Frida på Empire Hotel Rooftop

Jag och Marie på Applebees, ett typiskt amerikanskt matställe

Jag och Frida gjorde svenska pannkakor idag....

kan det bli bättre!?

Nu sitter jag och kollar på the Grammy Awards vilket inte är helt fel. Får bli mer skrivande en annan dag!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också göra mina nails när jag kommer över;) snyggt! de e inte så långt kvar nu tills vi kommer, ska bli så kul å se dig snart wiiie!

    SvaraRadera
  2. Pannkakorna ser goda ut :), fick barnen smaka eller åt ni upp allt själva. Skickat recept.

    SvaraRadera