29 september 2014

Busy Busy

Istället för att skriva en hel uppsats om vad jag gjort de senaste två veckorna tänkte jag att jag lägger upp lite bilder istället.

Jag fyllde ju år den 18 september och det firades med nybakta cupcakes som Cory överraskade mig med

Fick även detta fina inslagna paket av honom...

och paketet innehöll denna skönhet! Har redan fått massa kommentarer av klasskamrater som säger att de "love your bag".

Mitt Massachusetts körkort har äntligen dykt upp med posten, bara sådär ungefär en månad efter att jag faktiskt klarade teori provet.

Denna bild får representera skolan och massa plugg som jag har haft de senaste veckorna. För er som inte vet vad bilden föreställer kan jag avslöja att det är en modell av en cell som jag nu är expert på.

Denna bild är tagen i helgen när Corys familj var uppe hos oss och hälsade på. Vi besökte b.la. ett berg som heter Mt, Holyoke och detta är utsikten från toppen av den.


Vi grillade uppe på toppen av berget.

Självklart åt vi vad vi grillade med....

Corys mamma lyckades ta denna fina bild på mig och Cory

I söndags som ett break mellan allt studerande åkte vi iväg och spelade minigolf.

Var en hel del pumpor på mingolfbanan.


Behöver jag säga vem som vann minigolfen? Självklart var det hon på bilden som vann ;)


//Caroline







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar