15 september 2014

Bröllop i NJ

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men det har verkligen varit fullt upp. Som ni vet har jag skola varje dag och många läxor utöver det och om man missar en dag så blir det helt plötsligt ännu mer att göra. I torsdags efter min lektion åkte jag och Cory nämligen ner till NJ för att medverka på ett bröllop. Själva bröllopet var först på fredagen men eftersom Cory var brudparets bestman (!) var vi tvungna att vara med på the rehearsal (repetitionen) kvällen innan. Bröllopet var i en katolsk kyrka som sedan följdes av festligheter i en annan byggnad i en annan stad. Detta bröllop är med säkerhet det mest påkostade bröllop jag hittills har varit på i mitt liv med fotoautomat, dessert buffé och öppen bar för att nämna några utav sakerna som fanns tillgängliga. 

Så min helg har alltså bestått av bröllop, ta-igen-plugg samt resande fram och tillbaka till NJ. Denna vecka består av mer pluggande, har min första minitenta i slutet av veckan. Sedan fyller man ju år på torsdag så vi får se vad som vankas då.



//Caroline 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar