14 september 2011

Sommaren i några bilder



Beskriver min sommar ganska så bra.

Julia och jag hemma hos henne en av alla gånger vi har hängt vid hennes pool :) denna gång i nästan samma outfit!

Jag, Sofia och Julia (marie tog fotot) vår sista utekväll i NY tillsammans

Jag och Marie en sommarkväll

Jag vid Jershey Shore, ett ställe som heter Long Beach Island (LBI)

Havet


Utsikten vi hade från the beachhouse, amazing

Julia och jag inne i Central Park

Mamma och jag uppe i Empire State Building

Mamma och jag i Central Park

Såg musikalen the Lion King (lejonkungen) när mamma var här och hälsade på :)

Jag inne i NY, alla ville ha en bild med denna tjur så såklart ville jag det med. Vad är det som är så speciellt med denna tjur kanske ni undrar då....jag har ingen aning :P

Calistas födelsedags tårta. Hon fyllde 3 i augusti.





Jag och Sofia besökte b.la. Atlantic City på vår roadtrip


Yes, bevis på att jag faktiskt varit där

Vi var inne på ett mall i Atlantic City. Längst uppe på tredje våningen fann vi detta. Sand, solstolar, skön musik och denna vackra utsikt. Helt galet men otroligt,

Sofia och jag vid Jersey Shore på vår roadtrip. Denna gång var det Ocean City.

Sofia, jag och Ida (en tjej som kom samma dag som Sofia)

Philadelphia

Liberty Bell i Philadelphia, PA

Princeton University. Var jäätevackert där uppe. Massa gamla slottslikande byggnader.,

Var på en weekend course förra helgen uppe på ett ställe som hette Silver Bay. Bodde precis bredvid en sjö som hette Lake George, var jätte vackert där uppe.

Sofia och jag paddlade kajak på sjön

Som sagt väldigt vackert och i bakgrunden skymtar delstaten Vermont!!

Yes, det var min sommar i några bilder. Har haft en underbar sommar och har upplevt och sett mycket och träffat massa nya människor. Hoppas att alla haft en lika bra sommar hemma Sverige. Det bästa är att även om skolan har startat så känns det inte som om hösten är här ännu. Sitter ute just nu och det är runt 25 grader och när jag sa till mina värdbarn att jag fyller år på söndag sa dem, jag visste inte att du fyllde år på sommaren, haha. Sååå, forstättning följer på mina sommarbilder :)

1 kommentar: