17 september 2011

21...eller snart iaf

Ughh, tar tillbaka det där om att sommaren fortfarande är här. De två senaste dagarna har det varit riktigt kallt, eller ja 18-20 grader men det är kallt. Luften är mycket kyligare än vad jag är van vid och den varma och luftfuktiga luften är borta. Bara att inse, hösten är här. Har ju dock bara lite drygt en månad kvar här på östkusten innan jag drar till varmare breddgrader, whoo. Ser fram emot en härlig och varm vinter i år.

Förresten jag är 21 nu, i Sverige i alla fall. Här i USA måste jag vänta 2 tim till innan jag kan säga att det är min födelsedag. Har dock redan smygbörjat firandet och redan fått och öppnat mina presenter från min värdfamilj och Cory :) Fick ett par Ray Ban solglassögon från min värdfamilj och ett halsband ifrån Cory, älskar att fylla år!

Ska iväg till Sofia och titta på film nu så nästa gång ni hör från mig är jag ett år äldre eller jag är ju redan rent tekniskt sett ett år äldre eftersom jag är svensk, jaja ni fattar vad jag menar.

Hej svej

1 kommentar:

  1. Hej!

    Många grattis från oss i Sverige. Tänk att det har gått en månad sedan vi sågs. Ser på alla bilder du lagt ut så har du hunnit med mkt olika saker både med värdfamiljen och med dina vänner under ditt år i Madison. Ha en bra dag och njut av din sista lediga helg. hälsningar mamma

    SvaraRadera