10 maj 2011

Bilduppdatering del 1

Har blivit en hel del bilder de senaste veckorna så här kommer fler bilder från Florida. Kommer även lägga upp bilder från när min familj var över!


Mickey and Minnie Mouse

Jag i en utav de många bergochdalbanor som vi åkte

Mickey Mouse and Me

Kändes som sagt som att man befann sig i Afrika

Ett gigantiskt träd!! I /under trädet såg vi föreställningen the Lion King

Paraden då Disneykaraktärerna hade safariutstyrsel

Långben (Goofy)

Jag utanför den tredje parken vi besökte, Disneys Hollywoods Studio's

Utanför en väldigt rolig bergochdalbanan som innehöll både musik och looper.

Ser ut som att man befinner sig i Californien




En stooor mössa tillhörande Musse Pigg
 
Epcot, den fjärde parken som jag besökte hade många vackra blommor

Kina...eller vart är jag!? Nä just det ja jag är i USA!

Vi hade en kock som lekte med maten på den asiatiska restaurangen och då blev resultatet såhär!

The sunshine state - Loved it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar