10 mars 2011

Fredag imorgon

Vill bara upplysa alla om att det är fredag imorgon om ni nu inte redan visste det. Detta innebär ju också att helgen står framför dörren. Veckorna bara rullar på i rasande fart vilket är en bra sak antar jag. Har varit här i ca 4,5 månad nu, unbeliveble!!!

Har inte hänt så mycket denna vecka mest jobb, jobb och så lite mera jobb. Har hunnit med två besök på gymmet också. Indoor cycling båda gångerna, har fastnat för det där med spinning som är riktigt jobbigt men också roligt på samma gång. Rekomenderas till er där hemma men varning för trötta ben dagen efter.

Vet ni vad jag käkade till middag idag? Köttfärsås och spaghetti, huuur gott som helst. Har bara blivit det två gånger på 4,5 månad, kan ni tänka er det!? En annan sak som är ännu mera otroligt är att jag käkat potatis en endaste gång under tiden här i USA. Från att äta potatis i alla fall några gånger i veckan till att inte äta det alls är minst sagt en förändring. Allt detta prat om mat gav mig en väldigt bra idé. Jag borde skriva ned en lista på några skillnader mellan Sverige och USA, det får helt enkelt bli mitt nästa blogginlägg.

Förresten ett stort Grattis till far min som fyller år imorgon! Hela 53 år har han hunnit bli! Hoppas du får en bra dag och tårta på sängen (dock ingen princesstårta ;)!

Nu - läggdags så god natt

1 kommentar:

  1. Carro!

    Dina syskon väckte mig kl 05,00 men sång, presenter(Tack) och hemgjord tårta av Josefin!!!

    Det kan ju inte bli bättre.
    Vi hörs
    Pappa

    SvaraRadera