18 oktober 2010

Välkomna

Sådär ja, då har man äntligen lyckats skapa en blogg. Det var faktiskt mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara. Eller inte att skapa själva bloggen för det gick på bara 5 min men att få layouten att se ut ungefär som man ville ha det var minst sagt knepigt. Men efter en sen kväll igår lyckades jag i alla fall någorlunda tillslut, puh.

Förresten idag är det bara 1 vecka kvar tills jag lämnar Sverige för USA. Måste faktiskt erkänna att det börjar kännas lite pirrigt i magen nu. Vad har jag egentligen gett mig in på?! Förutom den pirriga-i-magen-känslan (som jag för övrigt försöker undvika) känns det mycket bra och det ska bli grymt roligt att snart komma iväg, jag längtar!
Som sagt om en vecka vid den här tiden sitter jag alltså på planet påväg till New York. Men innan dess har jag massvis med saker som jag bara måste ordna t.ex. köpa presenter till värdfamiljen, packa, köpa extern hårddisk, byta till vinterdäck m.m.

Innan jag avslutar mitt allra första blogginlägg vill jag bara passa på att hälsa er alla välkomna! Jag kommer här att skriva och dela med mig av mina upplevelser och erfarenheter till alla som vill läsa och följa mitt liv på andra sidan jorden. Och om du har en fråga eller helt enkelt känner för att kommentera ett inlägg, tveka inte utan gör det!

2 kommentarer: