22 oktober 2010

The Final Countdown

Nu är det inte långt kvar! Sitter och försöker skriva en packningslista och tanken är väl att jag ska börja packa sedan. Gillar dock inte att packa, har väl aldrig egentligen gillat att packa men nu är jag så illa tvungen. Det underlättar ju inte heller att det endast är 20 kg + handbagage som jag får ta med mig. Hallå Lufthansa det är inte 1 vecka utan 1 år jag ska vara borta!! Aja, det får lösa sig på ett eller annat sätt.

Har fått ganska hyfsade flygtider i alla fall. På måndag åker jag från Landvetter 9.15 till Düsseldorf och sedan från Düsseldorf 12.10 till New York. Om allt går som det är tänkt landar jag i New York 14.40 lokal tid. Det bästa av allt är att det är två tjejer till som åker samtidigt som mig från Landvetter, varav en ska till samma stad som mig :) Nästan för bra för att vara sant så om det är en dröm, väck mig inte!

Nä, men nu måste jag packa.

2 kommentarer:

  1. Nu får du se till att uppdatera bloggen! Är ju supernyfiken på hur du har det i din familj och hur veckan i vårt underbara NY var :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag ska! Har dock haft fullt upp de senaste dagarna, men kul att höra att knappt kan vänta tills nästa inlägg :)

    SvaraRadera